torsdag 6 november 2014

Det här gjorde du bra, Lisa

För någon vecka sedan sökte jag en ny tjänst inom företaget. Tjänsten skulle innebära nya utmaningar, ett halvt steg in på kontoret och utökade ansvarsområden. Skickade in min ansökan, lite i tystnad eftersom jag inte ville sätta press på det. Bestämde mig för att se på det som om det var jag som erbjöd mina tjänster snarare än att jag sökte tjänsten.

Jag fick tjänsten. Och tillåt mig säga följande: Jag är stolt. Stolt som en tupp. Försöker tillåta mig själv att verkligen vara det just nu. Påminner mig själv om att ta in det och faktiskt njuta. Imorgon jobbar jag min första dag på kontoret. Jag vet att jag har en utmanande tid framför mig med många bollar att jonglera. Men idag passar jag på att stanna upp lite och klappa mig själv på axeln.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis gumman :D / faster

Marielle sa...

Helt rätt!! För du är så himla bra dästaste!!!! <3